Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

June 11, 2009

merajuk

haha saper tu yg merajuk....
oooohooo bukan aku ya...
ni mlm tadi
anak buah aku merajuk...
mlm tadi ada budak nagji buat pulut kuning sb naik quran besar...
mmg selalu mcm tu...
selain khatam, naik quran besar pun dorang akan buat pulut kuning..
leh la wat arwah kecik2...
ok cite perihal anak buah aku

cite cam ni...
semua dh kumpul2
then BIL aku pun baca la doa selamat & tahlil pendek...
si ank buah aku ni elok je dok atas MIL kakak aku a.k.a nenek dia la...
so kami semua khusyuk la dgr doa tu semua...
alih2 belum selesai doa dia nangis....
nangis yg teramat kuat...semua terkejut..suspen..
aku dok nenen kan najibah and ibu dia pun dok nenen adik dia
ank buah aku ni rapat ngn aku...
so pujuk2 la dia...ok senyap...
dia merajuk ngn aku sb tak pegang dia cam biasa...
umo dia dlm 2thn++ kut...
selalu aku akan suap dia mkn...mandi dia...semua la...klu dia balik kg..
alih2 balik kali ni aku tak hiraukan dia...ya lah skrg kan ada najibah
agaknya tu yg dia terasa tu...budak2 kan...
so pas dia reda sikit aku letak najibah since najibah dh tdo...
aku panggil dia...mula2 takmo ko...
then aku kiss2 sikit baru la nak...
then suap dia mkn...barulah mood dia ok...
huhu athirah ngajuk ngn Mok Ti ya...
ala sori la...Mok Ti sayang la ank2 buah Mok Ti...
sori ya...kang Mok Ti bw jalan....

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Nur Najibah

Muhammad Syahmi