Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

June 25, 2015

Saniy

Assalamualaikum w.b.t

Ibu dah tak hantar budak ni rumah tokma...abah yang hantar naik motor..kesian dia pagi2 sejuk..
bukan apa kalau ibu hantar dia punya nangis tu yang buat tak tahan...punya susah nak kasi lepaskan dia..tu yang ibu tak hantar..bila abah hantar naik motor sukalah dia...dia tak tau samajer nanti kena tinggal...alahai anak...sabar ya semua...sikit masa jer lagi.
budak ni punyalah suka dapat kaki..asyik tersembam jer...dukung2 takmo dah..makan kurang..tu berat dia 3x timbang x naik...aktif. Malam bila tido agaknya lenguh kaki tu siang banyak sangat "excercise"...dihentak2 kakinya...bila kita urut baru selesa..letak minyak panas sikit...hiks macam org tua...harap besar nanti rajin & ringan tulang la ya saniy:-)

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Nur Najibah

Muhammad Syahmi