Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

March 26, 2009

Corat-coret

tak tahu la nk mula dr mn...
rasa cam janggal plk nk update blog ni...
tp ingatkan Najibah....rasa excited plk nk bercerita...
maaf la klu boring dgr kisah kami ni.....
mn tau kan esok2 leh jd kenangan terindah utk kami...
so skrg...hidup aku totally berubah la...dh jd ibu kan..
tdo pun ala2 manja je....huh manja katanya...
tp aku happy sesangat....kehadiran najibah buat aku bahagia...
tp dia takderla nangis tak tentu pasal kan...klu nangis pun sb2 biasa bayi...
lapar....nk titon....yak2....sakit.....
nk upload gambo pun x sempat la.....kerja selonggok....ni pun curi2 update...
maklum ofis blogger...hehehehe
takper ada masa sat agi aku upload la gambo budak comot tu...
udah la rambut jarang...huh tu yg buat aku geram tu...
balik keje hilang penat bila tengok budak comot tu...
huh najibah sayang....rindu la plk..
najibah skrg dah pandai respon org...klu kita agah2 dia mula sengih2...pastu dh kenal ibu ngn abah dia...
klu aku siap2 nk gi keje...huh mata dia tak lekang nengok..takut aku tinggal dia...at the end mmg kn tinggal pun dak kecik tuh....sian dia...maaf kan ibu sayang...ibu keje...
wekend mmg aku spend all the time ngn dia la....lg2 dia BF so senang la...nikmat je aku rasa....

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Nur Najibah

Muhammad Syahmi