Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

October 24, 2010

Pantai Irama, Bachok

Selingan je...kita tepek gambo sesaje ya.
Jemaat lepas ombak agak kuat,so takleh nak mandi manda..
lagi pun bawa mek...so semuanya jangan...nak main air pun takleh...takut ombak kuat katanya....so kita makan2 jelah...ibu siap bawa baju dah...nanti la lain kali mandi2 pulak...tengok org mandi ok je...mek ni mmg tau.

so layan je lah....
Gatal bu...ntah apa yang dia pegang...nasib takde apa2...

makan...

makan dulu,jap agi kita turun...

Bonda ku sayang...

Main layang2....mahal kan RM15...kalu saya boleh nego lagi tu...sb hari tu beli pelampung boleh rm5 je..penjual tu letak rm15 jugak...ni poksu najibah yg beli...bukan nak tawar2 ...takpe la bukan duit ibu...hehehe

berlagak tu tak nak org pegang...

last but not least...

3 comments:

Kerikil Kehidupan said...

Salam shahliza...huhu...rindunya nak balik kelantan...rumah tokku akak kat pulau melaka...pernah gi mandi kat sini 3 tahun lepas...kul 630 pagi dah keluar..siap mandi..ayah cakap..pantai ni makan orang...alamak...betul ker...

LiNda said...

Salam manis shaz and najibah ..

Berkelah tepi pantai ..
bawak makanan
pastu main layang-layang
besh..

aktiviti sihat ..segar rasanya

shaliza said...

Kak Nanie; La akak org kelate ke...jom la cuti sekolah dah dekat ni..leh jumpa2 insyaAllah.

Kak Linda;best kan kak....

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi