Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

October 30, 2008

serba salah

emmm serba salah betul aku ngan blog ni....
ialah kan...blog ni jrg2 aku update....mesti klu yg masuk tu komplen...xupdate2 blog pompuan ni..ntah apa2 kan...
nk close rasa cam tak best lak...w'pun jrg berupdate,at least  aku ada tmpt nk lps tension ke apa.....
aku mntk sori la kpd yg sudi jengah blog yg tak seberapa ni...ni bkn janji tau...tp klu berkesempatan aku ingin sekali nk update blog ni selalu...best je baca blog2 lain yg sentiasa berupdate...mcm2 blh kongsi...teruskan lah update blog korang...sb aku suka jengah blog korang tu....:-)ok tu je pesanan ringkas dr aku...sori again.
Have a nice wekend...

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Nur Najibah

Muhammad Syahmi