Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

July 23, 2015

Gambar Raya

Assalamualiakum w.b.t

hiks...nak up pun segan....tiap tahun pun macam ni lah kami...sudah salam2 raya mmg susah nak bergambar semua satu famili...sebab rumah kami mmg akan ada tetamu seawal pagi...so mmg nak kena serve tetamu dulu...tu yang susah..kelam kelibut:-)

apa yang ada jerlah....
abang ensem
najibah, nadiah & syahmi
again
abah nak jugak
ibu & saniy
najibah & nadiah
anak berderet hah:-)
kasi can la bajet anak sorang:-)
little imam:-saniy
dengan boys
tokmek sayammmms

askar abah
kami:-)
**gambar merata-rata tu...ada kat rumah sendiri..rumah tokmek & rumah tokma (mertua):-)

1 comment:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi