Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

June 16, 2008

H.A.R.I B.A.P.A

hayaaaaa.....
ssh kan nk tgk blog ni sentiasa berupdate...
takpelakan...jnj ado...
nk cite gak la pasal Hari Bapa ni....even aku nan ado ayah lai...
almost 15thn ayah ku tiada...tu yg klu hr bapa ni aku wt donno jer...
bkn lp kan dia...never....tp aku taknak sedih2 pk aku nan ado ayah lai...
tp smlm tersentuh gak la....
opismate aku....
time nk dkt balik tuh....dia pi beli kek kt kedai dpn opis ni....
wah ptg ni aku leh mkn kek la (dlm ht je,blm sempat keluar mulut lai...hehehe)
poyo2 jer kan aku...pastu ada sorang lg klik tnya....kek nk belanja kitaorang ke?
yg terasa nyer....dgn tak pk aku ni takder ayah lg dia ckp....
"hari ni kan hari bapa...so bl lg nk celebrate...."
waaaa...terasa beb....mungkin dia terlupa aku takder ayah lg...
aku jer yg emo kan...takpe la...
aku terasa pun bkn dia tahu...
so wat hbs karen je nk terasa2 kan....forget it....
but for those got title father,dad,walid,abi, and so on....happy belated father's day....
semoga keraian yg kt sambut ni dtg ngn t'jawab yg baik demi keluarga kita....dunia & akhirat...
Dan utk ayah ku yg tercinta...hanya doa yg dpt ku titipkan utk dikau disana...al-fatihah,amin

3 comments:

ita.itu said...

betul dik..janji hapdet...alfatihah utk ayah ye..

Anoy said...

emosi org pregnant ni mmg cepat terusik...agaknyer kawan ko excited smp lupe nak amik kisah hal org lain kot. btw, congrats dan take care ye. moga2 dapat baby yg sihat.

aku pun berkongsi rasa dgn ko. dunt worry (lost my abah 8 years ago)

shaliza said...

kak ita;tq...
anoy;thanks dilla...take care too

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi