Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

June 23, 2008

just update

hihihi
terhegeh2x kan...
takder apa nk diupdate kan actualy...
biasa jer...
kang dok citer pasal aku peknen kang...boring lak...
tp tak kesah lah...
nk cite gak...
aku skrg ni suka pd benda yg aku tak suka dulu...
hehehe...
klu dulu x suka nengok movie hindustan....
skrg ni tersuka la plk....blh gaduh tau klu aku dok ralik nengok ada org kacau daun...
adoila.....
pastu klu dulu x suka mkn maggi....la ni rasa mcm hr2 nk mkn maggi...
asam2 takmo plk....tp asam mmg aku kureng...
apa lg ek....
hmmm....bdn aku lenguh2 la....
so skrg ni yg jd mangsa tkg urut...abg la... sapa lai...
dah la ya...
kang boring lak....
nnt aku update citer lain lak...
ada bnyk cuma mls nk menaip je...
kang aku rajin kang....update lagi ya...
ok daaaa.......

3 comments:

cmba said...

Bilenye nk jadik mummy nie??

shaliza said...

hai shima,thanks 4 drop by....insyaallah early jan'09.

Anoy said...

haishhh...xpe la. tu namanyer kongsi pengalaman. keep writing okey. aku baca je ape yg ade

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi