Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

June 02, 2008

sekali harung....

malas la nk update satu2...sekali harung la...

khamis 29/05/2008
buat tahlil kat umah...
instead akak ada balik blh la...
klu takder org ssh gak nk buat itu..ini...
tu pun tak semua akak2 ku balik....

jumaat 30/05/2008
kak nik yg kat perak tu smpi...
tak tahu plk nk balik...
ngn baby kecik...
mak dh bising2...
iyala kan...
bb tu kan prem...
tp alhamdulillah selamat takder apa2.....
teringat plk time kami balik perak hr tu...
terserempak ngn gajah tau...
nasib tak serang kitaorang...
dia nak seberang highway...
highway timur barat mmg femes ngn minatang ni...
ngeri...tu la klu nk balik jgn balik mlm2...

31/05/2008
alang2 kak nik dh balik....
buat la cukur jambul bdk kecik tuh...
gambo tak snap pun...
bz kat dapur...
maklum kurang kaki+tngn nk menolong....
letih toksah ckp la...
rasa macam nk mkn org je...
p/s nm ank buah aku yg ni Nur Ain Nadiah

1/06/2008
barang yg aku beli online dh smpi...
tp takut la nk wat...
tgu 2-3 hari lg la la...
jeng..jeng...

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi