Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

September 04, 2008

puasa

thn ni puasa mcm lain skit...
ptg balik keje nk kn rush wat juadah buka puasa...biasa x perlu kecoh2 pun...
abg dia tak suka mkn beli/tapau...nk tak nk kn masak la gak kan...so pnt2 pun gagah kan gak la.
tp weken blh rilek kut sb weken blk umh MIL....huhu..mls tul menantu sorang ni....ke hantu hahaha...
aku syukur ya amat sb aku blh puasa..stil
tak tahu la hr2 mendatang...mintak2 la penuh pose ku tahun ni....
semalam aku buat kuih akok...mula2 tu hangus...huhuhu...
then lm2 leh bajet api ok la...tu pun siap terasa lg ngn mak n abg..ialah diorg ckp klu tak jadi tak yah buat...aku plk lain...selagi aku tak cuba smpi jd aku takkan stop...at last jadi la jgk...sedap tau kuih akok ni....lemak manis...hmmmm yummmy...
petang tak tau la nk msk apa daaaa...klu tekak aku aku nk bakar2 je..abg tak tahu la plk tingin apa...tgk la ptg ni dia beli apa...aku teringin nk pgi bazar ramadhan...ermmmm just nk tgk kemeriahan ramadhan je....mesti meriah kan...org kt nk2 dkt nk raya mmg meriah...
.
.
.
.
.
.
.
.
selamat berbuka semua utk hari yg ke-4...jgn lupa terawih ya:-)

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi