Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

December 16, 2008

pening

P.E.N.I.N.G.....hmmm tu lah yg blh sy katakan lps raya korban ni...
pening dok mkn daging...rs nya semua org tahu yg raya korban kt kat Kelantan ni meriah...
mmg sakan lah raya...smpi raya ke-4 masih ada yg sembelih lembu...
stok daging tu mmg tak muat peti ais...
rata2 lah sy rasa,org kelantan mcm tu...
yg lebih buat mkn hari raya & yg lebih dibagi kat jiran2...msh lagi berbaki...
smpi nengok daging pun dh pening...
tp syukur kan kita msh mampu buat korban...

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi