Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

December 22, 2008

sunyi balik la

esok rumah ku syurga ku sunyi balik la...
angah ngn famili dh nk balik Johor...
takde lah jerit pekik budak2 tu..huhu
emmm layan muka mak..abg..ngn poknik jelah sy lps ni...hahaha
nasib kat rmh tu ada bdk ngaji tak la sunyi sgt...
skrg ni bnyk promosi buka sekolah kan...so penuh la pusat2 beli belah...
seronok je nengok mak-pak dok suruh ank2 neray baju+kasut sekolah...
ingat lg dulu2 ms skolah rendah,mak yg jahit baju sekolah mn ada beli2 ni....
lps dah siap jahit mesti neray hari2 smpi la sekolah buka...hehehe kelakar kan...
ish nape ni asyik imbas kenangan lama je...
.
.
.
.
.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi