Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

February 03, 2010

tak tahu nak stori mcmna
ni bukan mengumpat cuma nak ingatkan myself jangan la buat klu kita tahu apa kesudahannya...
gini,anak kpd sepupu mek kawin jd is2. sekarang katanya sakit disebabkan is1 laki dia tu buat.
dan pulun la bomoh sana sini.
jenuh la laki dia keluar duit nak berbomoh..
klu tak bomoh takleh ke ya? si laki nak bawak ke spital tak kasi. nak jugak berbomoh,sedih pulak tengok dah la ngn anak kecik,dulu sblm kawin org dah pesan pk dulu,kita muda lagi,belajar dulu ada keje nak kawin jadi is-keberapa pun jadilah,at least kita ada jaminan,skrg sapa yang tanggung.
mmg la laki kita keje,tapi dia pun ada t'jawab keluarga belah satu lagi,disini la pengorbanan nak kena ada,klu asyik pk kita jer sampai bila nak baik.
saya tak anti pologami ya,malah saya salute pada mereka yang pologami dan boleh hidup bahagia & berhubung antara satu sama lain.Tapi yelah bukan semua insan terpilih untuk bahagia dengan cara mcmtukan. Nak2 pulak kita takleh nak compromise lagi la tambah beban.
Tepuk dada tanya seleralah..
.
.
.
.
apa yang penting...
KERJAaaSAMAaaa.


No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi