Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

November 11, 2010

Anak demam mmg merisaukan

betulkan...nak demam lagi2 kalu yang jenis demam panas, ohh mmg merisaukan.
betul, kami masih baru lagi...jadi tahap kerisauan pun agak tinggi. lagi2 kalau demam yang tak mahu kebah2....
apa la agaknya perasaan org yang leh campak2 je ank dia tu, tak kesian ke bila tengok anak kecil tu dibiarkan begitu je...
.
.
sedikit update ttg najibah,
2-3 hari jugaklah dia tak jamah makanan...air pun main paksa baru minum. tupun nangis bagai nak rak.
demam dah takder betulnya, cuma ulser dlm mulut dia tu yang buat dia takleh nak makan. Bila masuk makanan dlm mulut je nangis sb terkena kat ulser dia tu...tu yang buat dia takleh nak makan...kita yang tua nipun kalau kena ulser teruk jadinya,apalagi budak sebesar itu.
tapi hari ni,bangun pagi tadi terus buka peti amik air milo kotak dia....habis sekotak. alhamdulillah dah boleh minum. dah ok la tu ulser dia.
cuma mkn mmg takmo lagi,tapi bawa jugaklah bekal ke rumah ngasuh,kut2 nk mkn pulak.
.
.
abah najibah smpi tak mkn tengok anak dara dia takleh makan, katanya kesian tgk najibah, so biar dia pun rasa lapar sekali...ohhhh sayangnya dia kat anak dara dia tu...
tapi ibu mkn jugaklah....ibu kena jaga kesihatan...
tapi dia dah minum tu pun ok la tu...sekurang2nya dah ada tenaga sikit.
Najibah, ibu selalu doakan kesejahteraan untuk najibah...takmo demam2 lagi tau.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi