Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

November 09, 2010

Najibah

lama sungguh rasanya tak berupdate blog suam2 kuku ni...
selain takder cerita yang menarik,faktor kesihatan pun ya jugak(ayat tak agak2)
yelah ngn demam pastu sambung ngn najibah pulak, siap kena amik EL lagi.
nak buat lagu mano dok,ado anak kecik camtu la romanya.
Najibah kalu demam lain pesen sikit.
takmo ngn sesapa kecuali ibu..ibu...ibu...
saya perasan najibah sejak tak minum susu ibu ni,kurang la antibodi dia.
rasanya tiap2 bulan demam....kesian najibah.
susu FM pun dia kurang tu la agaknya boleh buat dia kurang antibodi.
kalu demam nak mkn ubat pulak satu hal.
ibu ngn abah dia nak kena bersilat tu pun rasanya suku pun tak masuk....huhu semua budak macam tu ke? mmg teruk la kalu najibah demam...mkn takmo...apapun takmo. biasa dok dengar dia membebel...kalu demam mmg susah hati sb dia sonyap sesaja....
yang syok nya abah dia la...kalu kita suruh amik najibah sekejap alasan dia, najibah takmo ngn dia...so kalu mlm tu leh la lena,ibu jugak la berjaga sb najibah takleh tido sgt. tu yang ibu agak gerammmm jugak la....huhu dah ngantuk kan emosi pun tak tentu la....hehehe
tapi takpe, tu boleh menyedarkan kita mak+ayah kita dulu pun sama jugak la untuk besarkan kita kan...
nak upload gambo jenuh cari kabel cam tak jumpa...biasa dok dlm beg ibu sokmo. card reader pulak takleh baca...cap ayam gitu la agaknya....kalu nak guna tu ada je. kena cari lain nampak gaya ni....

p/s dah nak raya haji....lagi 1bln++ masuk tahun baru. cepat sungguh perjalanan masa sekarang. apa yang dicapai untuk tahun ni? ada pertambahan aset ke? perjalanan menuju ke "sana" ada peningkatan ke? harap semua dapat apa yang diimpikan sepertimana awal tahun baru ni.....

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi