Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

June 21, 2011

berurut

lenguh & sakit2 badan adalah biasa...
nak2 lagi keje duduk jer kat kerusi & ngadap PC sesajo...mmg lenguh tengkuk
tambah lagi bawa kete manual....lalu pulak jamm hari2....
apapun syukur,alhamdulillah rezeki & bahagian masing.
.
.
.
eh nak citer pasal berurut...
mlm tadi abg bawa gi berurut...
lama dah plan.
pegi mlm sb senang, syahmi kalu malam mmg dia tdo nyenyak & tak nangis2 macam belah siang...agaknya dok ngn ibu dan nenen sentiasa ready untuk dia tu yang tido ok tu..
.
.
sakit ya amat akak tu urut.
tapi best...
lepas urut dia suh mkn ubat.
hasilnya hari ni
oh badan....bangun pagi mmg ringan,tapi masih sakit kesan urut tu.
akak uurut tu pesan, buat la tangas untuk kebaikan luar & dalam...
boleh keluar segala toksid2...
nak try la..
dia kata lagi, boleh tambah kecerian (mcm lebih kurang 'seri' la)
dan lagi, dia kata bila ibu ceria famili mesti bahagia...ye ke?

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi