Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

September 06, 2011

belian atas talian

yup tajuk pun sudah tahukan?
.
.
.
membeli & membelah secara online...
.
.
.
ada baik/buruknya jugak.
.
.
.
tapi tolonglah kepada mereka yang berniaga secara maya ni jangan amik kesempatan ya..
kita dah siap transfer tup2..barang takder..bila mintak respon tukar@refund balik buat senyap je...(pengalaman ni)
.
.
.
dan kepada pembeli pun sama lah jugak....kesian weh buat nanya kat orang. Rezeki orang tu.
.
.
.
kalu kita bising kata kita berkira...tapi cuba fikir la apa yang patut ya.
ok...sekian!

2 comments:

en_me said...

bengang kanns.. uhuhu

shaliza said...

en_me;betul...nasib bulan syawal...bermaafan sajer.

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi