Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

September 18, 2011

pengalaman

hari ni...
- kete temperature tinggi....nak kena kura duit
-kena drive kete saga...takder aircond (nasib)
-kena hantar tender yang tak ada apa2 info pun...gamble je hantar.

update;
-abg dah repair kete..melayang la 1-2rat
-abg dah hantar kete kecik so leh balik ngn kecik..dia risau kang balik kang hujan..saga gajah takder aircond (sayang jugak eh kat saya)
-tender hantar (macam saya cakap, gamble saja)

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi