Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

May 13, 2013

hobi yang semakin advance

Assalamualaikum w.b.t

hmmm.....malehnya nak up entri ni.
malas semakin menjadi2
nak cerita apa pun tak tahu:-)

PRU? huhu no komen dah la..
biar masa jerlah yang menentukan:-)

anak2---ofkos dok ranking pertamakan.
tapi tulah malas nak up cite jer
maklom la sumber modal cite dok merata2 device..
nak kena tranfer masuk pc dulu baru leh cite gebeng2:-)hahaha

ni salah tu cite yang nak digebengkan
abang sayang saya dah up dia pun hobi...
dulu mancing kat tebing2 jer...
nah sekarang nun ke laut pulak dia pergi..huhu
seronok dia kata...kepuasan tu lain dari mancing kat tebing.
terima jer lah..
hujung bulan ni ada lagi trip...
merasalah makan ikan segar dari laut katanya.
harapanya Allah melindungilah la beliau apa saja yang dia lakukan...
ikan mmg banyak dapat..tapi bila dibagi2kan kepada yang terlibat boleh la dalam 10kg sorang
dan beberapa kilo sotong...sampai alergik saya makan sotong...time makan sedap jer...hah lepas tu menggaru2 macam monyet pulak...adulai..nasib badan...dalam banyak2 seafood sotong mmg musuh ketat betul....seafood lain takder pulak tergaru2 lepas makan:-)

bagi jgn tak bagi..biar sama merasa:-)

sedapnya ikan kerapu ke siakap ni?
   
yang banyak ikan kerisi....sb ini firts trip dorang..nak test mabuk ke tak..so pegi tak jauh la dari daratan..hujung bulan ni insyaAllah jauh ke tengah...




3 comments:

Kakzakie said...

Ikan kerisi kakak suka Liza. Untungnya kalau pancing sediri tiap hari makan ikan fresh kan..

shaliza said...

Kakzakie; Alhamdulillah..yang tak beranak untungnya asyik la kena tinggal..hehehe

aNoY said...

wahhh byknye dpt sotong. skrg tgh musim candat sotong kan.

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi