Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

September 23, 2014

Muhammad Saniy : 4bulan

Assalamualaikum w.b.t

alhamdulillah, 4bln sudah umo budak tecik ni..
takder apa sangat lah...sama macam budak2 lain jugak..
membesar dgn baik:-)
suka borak - sangat suka sebenarnya...bila kita layan dia borak, makin dia suka...
tak suka dok sorang2...nak kena ada orang sekeliling dia...
belum meniarap, tapi dah cuba2 untuk meniarap...
sentiasa menjadi mangsa kakak & abang, nasib lah saniy jadi adik kena redho jer lah..
dah tiga orang anak ni..penat mmg penat....
hi...baju kita dah sendat ni ibu...baru pleaseeee
p/s masing2 ada karenah...apapun syukur....alhamdulillah

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi