Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

September 21, 2014

Stress

Assalamualaikum w.b.t

Minggu ni stress sgt rasanya..
rasa down sangat2...banyak fikir benda yang tak perlu fikir
habis seme orang dalam rumah saya marah aduhai...bad me:-(
.
.
.
dah muhasabah serba sedikit barulah rasa calm down...
kesian anak2 bila ibu stress...takmo lah macam tu lagi...
buruk sangat rupanya...
hah macam ni kan elok...demi Allah ibu sayang kamu semua,lillahitaala...maafkan ibu ya...

1 comment:

Kakcik Nur said...

Nak buat macamana kan? Kita manusia yang punya perasaan - marah, sedih, suka, duka... kadangkala kita memang gagal mengawal perasaan kita sendiri...

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi