Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

May 29, 2008

itu...ini...

dah x tahu la weh nk kasi tajuk apa dah.....
hehehehe....
seem like bz dis few weeks....
bz apa pun tak tahu la...
tp sempat la blog hop kjp2...
tp bkn nk citer psl keje...borink...
citer psl luar kijo....best...
aku pelik sikit ngn 'peel' abg sejak dua menjak ni...
silap sikit nk merajuk....
ckp terkuat sikit dh sentap...
aku pun tak tahu la....
semalam konon nk pujuk la dia...
aku belikan t-shirt n boxer....
suka plk....
mampos la aku klu cengini....
majuk sikit...nk kn beli something.....
patutnya aku la peel camtu...
adoiiii laa...
pastu dia blh gelak2 plk...tnya nape pangai abg camtu lately....
pening den....pastu sama2 gelak..
ialah...klu dah majuk tu kalah budak kecik...
mkn pun terpaksa..sb mak aku ada sekali....
nk je sekeh sekali time dia majuk tu...
harap dh tua je....
buang tebiat kot...
jgn la dia buat hal lain plk lps ni...
hazab tul nk mujuk nyer...

2 comments:

ita.itu said...

babe..dia nak ko timang2 dia x..haha

ita.itu said...

org lelaki kdg mcm tu lah.ngade lebih skrg nih..bosan ek

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi