Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

August 11, 2009

belum berganti ni...

ya...ya...
smpi hr ni belum ada lagi...
apa tu..
huhuhu...
opismate gue dah nk leaving...
mau ikut suami...
dan tmpt dia belum ada pengganti ni...
dah keje banyak skrg ni...
yelah ok la kan keje banyak....duit masyuk kan...
tp tu lah...aku sorang terkontang kanting camno tu...
keje sini best...
datang keje tak kisah....
pastu klu nk cuti pun senang...
w/pun gaji nyer ciput....
huhu...
cukuplah utk aku menampung hidup...
blh byr loan kete...loan ngaji...& soping sikit2...
hmmm....ok la tu...
tp tu lah...skrg ni nk cari opismate yg ngam susah gak kan...
yg leh cover kita...kita leh cover dia...
hoho...penin2x
aku mmg penin ni...kang aku pun benti gak...
hmmm...moga Allah permudahkan urusan aku....amin



2 comments:

LiNda said...

eh, eh..kalau dah tempat kerja besh, janganlah berhenti ...

takper..slow2 cari opismate baru okeh .

shaliza said...

kak linda; yelah kak, mcm rugi jugak kan...biar masa yg tentukan..tq

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi