Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

October 17, 2011

Kakak vs Adik

ooo kakakk...
suka sangat jeles ngn adik..
nak kata ibu lebih kat adik tak jugak...
sampai senget2 ibu dokong dia kalu gi jalan2...
ish... terlebih ke apa budak ini.
Apa saja adik guna/pakai dia nak..
puas ekplain...adik lelaki, kakak pompuan...huhu nak jugak
baju adik pun dia pakai...ni kalau dok ngn Tokma dia lah...semua najibah nak semua dia kasi...
Tengok tu, walker pun dia nak jugak...dah ada motor untuk dia tu. Tapi bila adik usik motor dia tak kasi...

hisshhhh...sengih tu yang buat ibu cair bila tengah marah2....adoila anak..

ni lagi sorang ni...apa orang makan dia pun sama nak...tengok durian tu macam nak telan je...huhu

syukur tak terhingga Allah dengan permata2 ini...pinjamkanlah mereka sepanjang hayat kami...amin.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi