Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

May 05, 2015

Tudung Ala Neelofa

Assalamualaikum w.b.t

Beli tudung ala neelofa untuk najibah...untuk raya..hiks...murah jer kat pasar tani:-)RM 12
ala comelnya anak ibu...cepatnyer la hai kamu membesar anak...
ibu pun belum cukup ilmu nak ajar kamu yang semakin membesar ni...
my sweetheart...
sayang kamu...ibu tak pernah lupa untuk mendoakan kamu dan adik2...jadi anak yang soleh & solehah :-)

4 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Comeyyyy sungguh Najibah :)

shaliza said...

Kak Yati; TQ..doakan attitude dia juga comeyyy.

Kakzakie said...

Budak comel pakai tudung gaya apa pun memang cantik Liza. Kakak ni suka tengok budak pakai tudung. Tambah comel kan:)

shaliza said...

Kakzakie; budak takder dosa...tu yang nampak comel kan kak...

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi