Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

February 21, 2008

aku nak coootiiii

hmmmm....uuuhhhhh
ntah apa nk tulis pun tak tau.
keje pun just buat yg penting2 je...yg light2 tingai....malas..
hari ni lagi la..pagi2 dah buat aku sodisss...
mmmm ada staf baru kek sinin, so tgh dok kemas2 partition dia..
nk buat citer tmpt tu takder drawer..huuuhhhh dgn sng hati nyer sorang klik ofis cakap amik ct punya la...amoi2x sodap nyer dia...ohhh very terasa ok...pasal tak suruh amik awk punya jer..dia lagi la dgn lemari bagai kat tmpt dia yg aku ni drawer je pun nk kn kasi org plk. tp aku kan suka ngalah gitu so aku pun bagi la..nasib meja aku ada drawer lagi satu. so brg yg dlm drawer tu aku masuk dlm box...sodisss kan...bior la deme aku tak kisah tp very the terasa ok...ok lepas...jmpa lagi.
p/s hr ni aku ada misi gitu. wish me luck ok.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Nur Najibah

Muhammad Syahmi