Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

February 21, 2008

holllaa..holllaaa

yes...yes...aku dah ok..realy ok.
lps pgi tmpt itu td...aku pun merendekkk la sebentar. bkn lama pun..sj nk lepas angin.
hmmm...not bad la aku nyer meeting td...tp aku nk kn pk dulu. nk kn tny abg n mak dulu.
ok enaf yg tu. titik.
dan la ni aku dah happy dah...takder tensen tensi dah. i'm motivated now.
tp aku realy nk cuti...next week aku apply.tgk keadaan ofis lu..klu manyak kelije tak leh nk cotii2x

1 comment:

viruspadu said...

alah cuti jer

keje banyak pun belasah ajer cuti

saya benarkan

ewah

sesuka ati ajer kan hihihih

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi