Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

February 03, 2008

bagusnyerr la hai
















gambo atas tu anak sedara aku ngan mak aku. ni lagi sorang...nak balik tak inform. punyala risau si ibu nun jauh di kepong ingat kan si bujang yg 1st time riding jauh...tak jauh mn pun dr UDM ke kampung (rumah aku ler tu) just dalam 2j 1/2 je perjalananan. Tp dah tak biasa jadi ibu& abah nyer risau le...fadli ni pun satu klu nk balik tu inform la dulu. ni dak,konon dah besar la tu. apa2 pun dia selamat sampai ke rumah around 8.00mlm. ha kaklong jgn dok nangis2 lagi ank bujang mu dah selamat..cuba sesekali tu biar dia buat decision sendiri...biar dia buat apa yang sepatutnya...zaman budak2 nyer dah lepas. Aku pun hairan ngn kaklong&suami...semua nk buat utk ank2,kadang2 mereka pun perlukan kebebasan utk buat keputusan asalkan ia tidak bahaya,tidak memalukan & tidak menyusahkan famili. itu sudah cukup.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi