Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

September 28, 2009

najibah ooo najibah

saya cuti cuti raya kan lama
3 hari sblm raya dah cuti...
so najibah mmg lama la melekat ngn ibu dia...
jadi nak masuk keje semalam mmg susah nak tinggal dia...
MIL ckp susu pun takmo hisap...
makan pun susah..
dah la pagi tu nak lepas dr dokung bkn main susah lagi..
adoiya..tp syukur dia tak nangis..
just nk lps dari dokung tu susah..
pegang bkn main kuat lagi...
sedih plk tengok dia pegang kuat2...
hari ni pun blm blh lepas lagi...
nak kn pujuk2 dulu...
najibah skrg dah nk berdiri dah...
pantang pegang kerusi ke apa2 la yg blh pegang dia terus nak bangun...
dia tak tahu yg benda yg dia pegang tu tak stabil....
letak dlm walker takmo...nak tolak walker tu....huh berani sungguh...
ingat dia dah blh jalan agaknya...dah bnyk kali gak la jatuh...
nasib semua cover dek hamparan...budak tgh excited nk berdiri+jalan...
klu lapar terus tak keruan...mcm abah dia...hehehe
sekarang najibah dah makan nasi yg ibu rebus lembut...dah tak blend dah..
lagipun najibah dah ada gigi....sakit tau najibah gigit nenen ibu klu dia geram...
berair gak la mata ibu...tp best...pengalaman tu...agaknya ibu dulu pun ms baby cam tugak kan...



No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi