Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

December 17, 2009

Rajuk si anak.

Najibah dah masuk 11 bulan.
Sebelum ni pun saya takpernah buat special entri perkembangan najibah.
cuma cerita apa yang terlintas & teringat.
Dan mlm tadi sy perasan yang najibah ni dah pandai merajuk...
wahhh....
nak dijadikan cite tdo malam tadi saya tak perasan dia nangis...
sedar2 dah kuat tangis si anak...then panggil2 takmo dekat,pujuk nak peluk pun takmo siap ditepisnya tangan saya....huhu lara sungguh hatinya, agaknya dah lama la tu dia terjaga dari tidur yang siibu tak sedar...nangis sungguh2...lama gakla,kuat merajuk la najibah ibu ni...sekarang pun ma (mil) cakap selalu merajuk...itu genetik ibu,abah najibah cakap huhu...apa2 la.
Najibah pun dah jalan selangkah then jatuh terjelepuk...takpe nak itu proses biasa untuk anak2 yang sihat & cerdik membesar. Slowly learn,ibu sentiasa ada bersama.



2 comments:

iNa said...

Najibah dh pndai majuk....
besa dh kan..

shaliza said...

ina;haha dah besar ke? alamak tak puas lagi nak nenen najibah.

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Nur Najibah

Muhammad Syahmi