Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

September 27, 2010

Pantai Irama, Bachok

syok jugak kat sini, pantai pun bersih banding ngn yang lain.
Pasir lembut...yang penting Najibah pun dah tak takut lagi nak main air.
Sebelum ni dia takut...so skrg dah boleh main laut.
Bukan apa, saya boleh la join sekali...ni kalau dia asyik dok bertenggek atas dukung camno nak horey2...
minggu lepas ada pgi sana,saje jln2 tak mandi pun...boleh la nanti nak picnik.
tempat pun selesa bnyk pondok2 disediakan.
layan je lah gambo budak takder rambut ni...

usha budak2 baya dia...seronok la tu

abah bawa dia ketengah sikit...dah tak takut daaaa

alamak basah jugak la...nasib ibu bawa baju spare.

jommm abah...best ni.

hai...saya najibah.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi