Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

September 06, 2010

Salam Aidifitri

Di kesempatan ini saya ingin memohon maaf diatas apa jua kesalahan & kesilapan yang sengaja mahupun tidak sepanjang saya dialam maya ini.....

Semoga kita semua dapat meraikan aidilfitri bersama keluarga tersayang dalam suasana yang harmoni dan penuh kasih sayang....

kepada mereka yang memandu jauh @ dekat...utamakan keselamatan. Pandu biar berhemah,jangan ikut perasaan, yang penting selamat.

Kepada yang sudi, jemputla ke rumah kami...di ketereh,KB.

Selamat Hari Raya.....

7 comments:

cheqna said...

salam
selamat menyambut hari raya
maaf zahir batin
raya ke2 cheqna balik machang =)

RieNa said...

slmt hari raya jgk utk shaliza sekeluarga.
maaf kalau ada terkasar bhs.
riena x blk kelate raya nih, kalau tak boleh pegi beraya di rumah.hehe

Mr PenyuBiru said...

Slmt hari raya maaf zahir batin juga.
raya ni kami blk kedah.lepas tu baru blk ganu.

shaliza said...

cheqna; jemputla kerumah kalau terlajak ke KB.

Riena; a'a kan, belum ada rezeki nak jumpa.

Mr.PB;ooo jauh perjalanan ya...hati2

Yunus Badawi said...

Selamat Hari Raya dan maaf zahir batin dari saya juga.

Terima kasihlah menjemput saya ke rumah awak. Tapi tak dapatlah nak datang sbb kami raya di KL dan Selangor aje.

Jiey^Mien said...

Selamat ari ry n maaf zahir batin..
=)
kami kat RTM jer nih..
Tok jauh nge tereh tuh..

cmba said...

Same2 kite sha...Selamat Hari Raya..Maaf Zahir Batin...

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi