Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

September 19, 2010

sesudah raya

Salam semua...
adoila....excuse me ya, nak sapu sesawang dulu ya...
hegeh2x la budak bertuah ni...
.
.
.
huhu
dah raya ke-10...
cerita raya hari tuh?
takder yang menarik...sungguh...
macam tak raya jer tahun ni...
walau cuti kemain lama...
tapi sungguh tak meriah...
tak tahu la kat mana yang tak kena...
jalan raya pun setakat rumah tuk (belah mek & arwah ayah)...
yang lain tak jejak pun..
mmg bukan raya la...
najibah & abah dia adala pegi jln2...
saya cuma menlangut kat umah...malas betul...
nak2 pulak abah najibah pegi kedah untuk majlis minang adik dia...
lagi rasa macam ohhh...malas ya Rabbi.
gambar raya?
adala beberapa keping...kalau rajin nnti di"up" kan...kalu idak...simpan jadi khazanah...
ok la...kita cerita lain kali pulak..
ado koje nak disetlekan ni...kejo dateline...

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi