Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

December 06, 2010

Berbekal

Sapa malu bawa bekal?
Ok apa bawa bekal...hari ni saya bawa ini....taraa

Ubi itik rebus gula+susu campur oat campur milo....dan air masak. Air masak mmg bawa sokmo....
yelahkan...org mcm saya ni ok la kan...
jimat katanya....kata dah naik petrol & gula...
so wajib barang2 lain pun naik juga...
tak diumum pun brg mmg naik sokmo2...
sbg contoh, misal kata bulan ni kita belanja $200 brg dapur...
bulan depan takdernya nak stay $200 mahunya pegi $300...tu pun habis berjimat dah tu...
amik barang keperluan jer....tu contoh la...
.
.
.
esok cuti....kak ngah janji nak buat laksam....dap..dap...
.
.
.
Selamat Sambut tahun Baru hijrah semua....jgn lupa baca doa akhir/awal tahun....

2 comments:

Anoy said...

hohoho...aku pun suke bwk bekal. tak letih pala nak pk mkn ape nnt.

en_me said...

sodappnyerr laksam kanns.. ehehe

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi