Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

December 05, 2010

musim boh=musim cuti sekolah

ni sarap dulu....pastu baru jamu nasi,bukan lunch ya...pagi jugak. Menu pagi tu ubi itik rebus+air teh o+keropok ikan goreng....

ni tak tahu la pesen apa...rasanya cubaan untuk amik cam ibu rasanya...tu sb ibu jarang bawa kuar cam...kang habis dikerjakan oleh ini budak

ini ngn kakak sepupu dia....kakaknya nak masuk darjah satu....hmmm nampak najibah dah besar la dlm gambar ni...

sesi ngaji ngn tokmek...ini sesi wajib ya...
catatan:-tiap2 tahun pun mcm ni lah, bila cuti sekolah rumah mek agak meriah, ngn cucus nya. ngan kain baju tak kering so bergantungan dimana saja...maklum rumah tak berapa nak besar pulak tu orangnya ramai budak2 kecik lagi so mmg kain baju menimbun la...tapi meriah, sebab mkn...mkn...mkn...rasanya mkn adalah lebih dari 5-6 kali sehari. Dan yang meriahnya nasi mmg wajib...huhuhu mmg buntal la jawabnya.....
tengok gambo2 tu tak sedar najibah dah besar.....rasa macam dia tu baby lagi hahaha perasan tak sedar ke adik najibah akan menyusul tu...insyaAllah.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi