Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

December 27, 2010

my najibah

dialog najibah bila dia nak menebeng nen ibu...

"baby,kakak ni.
kakak nak nen deh..
boleh deh, time kacih....
okeyyyy"
p/s dia tanya...dia jawab...:-)

boleh lagu tu....cuba cakap ibu mana yang tak jatuh hati+kesian kalau dah sampai macam tu.
takpe la najibah, ibu pun sihat jer...susu pun ada, minum lah selagi awak mau. ibu pasrah je.
bukan ke susu ibu untuk anak2 ibu?

1 comment:

RieNa said...

bertuah najibah, dah nak ada adik pun, bleh nenen lg dgn ibu..

jgn nanti berebut dgn adik sudah la ye.. ! :)

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi