Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

January 26, 2011

terbatas

salam semua...

pergerakan sekarang sgt2 terbatas...
tak tahu la kenapa,
kalau nak bangun pagi tu amat2 la susah...
nak kena berpaut kat apa2 baru leh bangun..
pastu nak jalan pun rasa payah sangat bila awal2 bangun.
Rasanya masa pregnant najibah dulu biasa je...
ni rasa berat sgt...baru 32weeks.
jgnlah 'terberanak' awal..
dah la tak mintak uti awal pun kali ni,
sb ralat masa najibah dulu cuti awal tapi tak beranak ikut due jugak...so cuti lepas bersalin jadi singkat...takmo la...

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi