Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

September 18, 2012

Satu keluarga kena

ya...satu keluarga kena sakit mata...
sian...kakak yang kena mula2..sian dia. mata bertaik...bangun pagi takleh buka mata..alolo
budak ni satu hal dia mmg payah benar nak kasi apa2 ubat...nak titik bukan main siksa lagi apatah lagi nak kali ubat telan...hishh
satu jer dia leh accept - titik susu ibu:-)
alhamdulillah..dah ok..tapi tulah..kami la pulak berjangkit. adik syahmie baru kena semalam..harap tak lama la macam kakak. 
tengok muka budak sakit mata ni
.
.
.
.
.
.
 .

 
 alolo..siannya...taik mata kededek..tapi tetap la comelllll:-)


p/s...sakit mata ni boleh tahan jugak ya..bila kita tunduk rasa macam mata nak tercabut...tulah kan...nikmat Allah mana yang kita perlu dustakan....terlalu2 banyak....

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi