Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

December 10, 2007

ikan air tawar

weken hari tu kat kelate dh mula banjir. Hr jumaat aku kat rmh MIL, bangun pagi2 tgk air dh penuh kat bawah...tak sangka plk kat rmh MIL ni banjir ya. yelah even dkt pun aku tak pernah sampai kat situ....best plk aku rasa. then abg ckp nk pergi tahan ikan...aku nk ikut nk amik gambo dia tak kasi. Dia ckp aku tak biasa kang tak pasal2 plk hal lain jadi...maklum air laju betul. pastu plk melimpah2 ke tebing....aku ikut jelah. klu leh amik gambo kan best. apapun bnyk gak la ikan yg dia dpt...keli,puyu,haruan, uih mcm la spesis yg aku tak kenai. Aku tak mkn ikan2 tu semua. Tp dh abg suka sgt terpaksa la masak gak....aku masak paprik ikan keli....abg makan tak hengat...dia sorang je sekuali....best sgt agaknyer.....ni la paprik ikan keli tuh

1 comment:

Terah said...

Good for people to know.

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi