Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

December 30, 2007

lagi cerita hujung minggu

Aku ni nama je duk kg. tp kampungku sendiri pun aku tak habis jelajah...ms knk2 aku tak sempat nk jelajah...masuk sek.men dah kn masuk asrama...balik jarang..biasa bagi bdk asrama klu balik rumah membuta je tahu...lg2 aku ni jenis yg tak minat berjalan(itu dulu skrg tak lg)....habis sek.men smbng dip kat ipoh...pastu keje kat johor. tu la sedikit info tentang aku. baru 2 tahun lepas aku balik n menetap kat kampung. & sekarang dah kawin ni baru la nk menjelajah kampung ku yg damai & permai ni....tu je yg sempat aku snap hujung minggu hari tu...abang aku keje la so tak dak masa nk melayan aku ronda kampung. lain kali lah dia cakap...layan la ek gambo2 tu.




































No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi