Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

December 02, 2007

ujung minggu yg penat

huih tersangat la penat hjg mgu ni...keje aku anto & ngambik org je. bz2. weken tu gak aku gi melawat atok aku...sian dia....lembu yg dia bela terkena penyakit kuku&mulut....dia ckp lembu dia dah berapa hari tak mkn...tp dah ok dah sikit. Atok aku ni dah tak keje so ms lapang dia bela la ayam..lembu..biri2 (ada lg ke:-D)....best dia,sporting.
Dan disebabkan abg aku keje hr sabtu, so aku treat dia mcm King la...anto & ngambik dia keje..mkn serve.Gambo nnt masuk...cable missing ar tatau letak mn..maklum umah 2. siang kat sinin malam kat sinun...btw weken tu ttp asyik....

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi