Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

May 14, 2008

kerabu sotong

hmmm...

kerabu sotong...

best la gak...

rebus sotong kasi masak...

hiris halus2 bawang merah...cili padi...daun sup...daun kesom...serai....gaul rata

sotong tu pun diracik2....ala kerabu kan kn racik2...hiris2...

pastu cincang buah mangga muda...dibuang kulit....

letak la garam sebagai penambah perasa....kang rasa masam jer...

abg tak pernah rasa kerabu ni...dia mmg suka asam...so kira dia okay la...

aku ala2 je...masam2 ni bkn feberet aku la....

tu la menu kami sekeluarga mlm tadi selain lauk pauk yg lain...

cuba la...

1 comment:

LiLa said...

mmmmm...sedapnye...

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi