Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

May 07, 2008

takut la weh

betul2 takut....
mak aku ckp dlm 6 org ank dia aku lah yg paling berani...
cewah...sbnrnya aku ni penakut gak...tp wat2 berani...
tp citer ni wat aku seram...
ni cite ms abg n kwn dia balik mancing....
kwn dia drive...
pastu on the way tu mereka tgk ada bdk dok lintas jln...ngn basikal
ingat takder apa la kan...
so mereka buat donno je la...
pastu bdk tu lintas lagi...kete dh dekat time tu....
4..5x gak la dia duk melintas...sblm mereka smpi tmpt tu...
alih2 mereka sampai tmpt tu dia dh takder....
aiyok....org tua pesan klu mlm2 dlm p'jlnan jgn berenti kan...
so mereka jalan dan diam smpi rumah...
abg tnya kwn dia...nampak tak...dia ckp nampak....
makkk oiiii...apake....
ni yg buat aku tak nak pgi lg nih...
dan utk nak tahu kesahihan kejadian itu abg telah b'tanya org kg di situ....
dan iya....bdk yg dilihat tu telah dilanggar kete smpi innanillah....
hadoiiii...takut la weh...meremang bulu tengkuk aku...
baru plan nak pgi lagi...aku takut sb aku tahu klu aku pgi aku yg kn drive....org tuh dh ngantuk...tgh2 mlm weh....
harap lps ni aku blh lupakan cite seram tuh...

2 comments:

UmiMia said...

eeiii..serun..tak pernah kena lagi camtu..harap2 takkan nampak sampai bila2....

shaliza said...

umi;mmg ar...dgr citer pun dah seram...ni dpn mata kan kak...

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Nur Najibah

Muhammad Syahmi