Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

May 13, 2008

kucing

kucing ooo kucing....
ha aku tak berapa gemar ngn kucing2 ni...
tp bonda la...
so bela sekor ibu kucing...tu pun amik umah mak abg...
nk jd citer 2 bulan bela kucing beranak la plk...
pagi semalam...
mak aku ingat dia dok gonggong tikus...tngk2...ha engkau..
smpi 5 ekor...
huihh...geli den...
habis tilam kn darah dia....nasib yg tak guna
klu bilik aku...mau aku amuk...
tp aku cuci la gak..
takkan nk biar mak wat kan...
termuntah2 aku basuh...
sabo je la...
aku cari kotak masukkan kucing2 tu dlm kotak...
bkn aku le yg pegang2 ank2 kucing tu semua...
itu kerja abg....
aku mmg takkan pegang....betul2 mcm tikus....
balik nnt nk tgk camner....biasa ibu kucing tu akan sorok anak2 dia...

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi