Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

May 26, 2008

Peghak

ha betul ke tak eja cam tu...ye aku ke perak....
melawat kakak ku yg baru melahirkan ank ke-5...
baby tu actualy premature...tp dh ok dah...
kecik nyer baby tu...pompuan...
syukur lah kan....takde mslh apa baby tu...
kak nik je darah tinggi...kn tahan wad...
emmm...sian ank2 yg lain...
dh ibu kn tahan wad...
rumah mcm kapal pecah...
mkn pun tapau...
sian ank2 sedara ku itu...
tp nasib mok ti korang pegi...blh la mkn2 best skit...masak sendiri kan...
1st time aku msk sup ikan yu...
emmm BIL aku ckp sedap...aku tak mkn...entah tak selera aku nengok...
mknan org beranak...
ishhh....
aku pgi ngn mek...
tak lm pun...4 hr je...
tu amik EL...
mls nk apply cuti...
tp smlm kaknik dh kuar...
mntk ngn doktor...
dia takleh dok kt spital tu...
tdo pun tak...
lg la tinggi darah nyer...
tu yg mntk balik...
dh nm pun pgi tgk org sakit..
so takder nyer nk roger2 perak kan..
lain kali lah..
nnt poi ngn abg plk...blh la nk rewang2...
harap both kaknik ngn baby cepat baik...
nasib baik cuti sekolah kan....
tak la ssh sgt....

2 comments:

ita.itu said...

akak ingat ko tulis pekak..kah.kah.kah

shaliza said...

kak ita; hehehe.......

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi