Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

July 16, 2008

"aku juga wanita"

since dh update kan...saje la nk cite skit psl cekerama yg aku nengok sabtu lps...
"aku juga wanita"....
biasa la kami nengok dlm bilik je....
aku ngn abg dok agak2 la apa ending dia...
tp abg betul la...dia ckp laki tu takkan kawin punya ngn pompuan indon tu...
hehehe....
best gak la...
blh amik pedoman...
incase la kan...mn kt tau...
blh la buat mcm zizie buat tu....
tp dlm hati sapa tau kan...
sakan dok nangis smpi mandi ngn baju2 (aku prnh buat scene ni hehehe...cite lama)
tp aku mmg sallute la sp yg blh terima m.a.d.u dgn hati terbuka....dpt payung emas tau kt pdg masyar nnt....takdir sudah begitu kan....

3 comments:

mummysyafie said...

i'm the first erkk?

salam kenal shaliza..kiter tukar link erkk

cerekarama tu kiter tak tengok arr..termiss lak

S.YanaZ said...

Salam Shaliza,

saya pon tengok gak...
tp boleh ke kita, si isteri buat cam Zizie.
huhuhu.:(

shaliza said...

mummysyafie;salam kenal gak...blh takder mslh...
s.yanaz; tgk ek...tu la blh ke kita wt camtu ya? tepuk dada tny hati...daaa

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi