Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

July 21, 2008

kuih kaswi

kuih kaswi ni feberet gue...
sedap je aku rasa kuih ni....
nk plk time minum petang kan...
nk jd cite hr sabtu hr tu,aku terrrajin...
then terbuat la kuih kaswi....
nk kt terer tu tak la kan...tp rasa ok la...
no pic..sori..cam tepon gue rosak...:-(
so aku pun ajak la budak2 sebelah umah mkn sama...
ramai2 lebih seronok kan....
licin...ok la kan...tak la membazir...
then mlm td apiq tnya aku...dia dtg rumah nk ngaji...
"kak T kuih marin ada lagi ko"
"haa..nape piq nk lgi ko?"
"ho la...sedap kak T,klu wat sokmo pun takpo"
"heh?"
tu la antara dialog aku ngn apiq mlm td...klu x faham abaikan ya....
waaa kuih kaswi aku dpt sambutan weh...
vangga2x...
tp budak kan...biasa la...klu umah org semua sedap...
tu org tua kata la...nama lagi budak...

1 comment:

ita.itu said...

akak pun suka kuih nih..tp skrg susah nak jumpa la dik..time pose byk kan

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi