Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

August 21, 2011

just update

hi..
macam biasa la saya..
update sekali harung jelah..
malas sebetulnya nak update..
.
.
.
lagi pun macam hal pulak jadi ramadhan tahun ni.
redha sajelah..
lumrah manusia kan, bila Allah namapak kita lalai sikit, dia sedarkan kita,tu maknanya dia sayang kan kita.
.
.
.
persiapan raya biasa2 saja-yang termampu lah.
.
.
.
horeyyyy yippiee saya ada buat biskut raya.
1st time ni buat-belum pernah buat weh sepanjang hidup ni.
dan yang buat sengih tu menjadi...
takla banyak buat pun...sebab ikut sukatan resepi yang dibagi..
nanti kita buat la banyak sikit...
boleh la nak kudap2 dipagi raya nanti...dah takyah makan kuih tunjuk2 lagi...
.
.
menu buka pulak
saya dah buat ikan 3 rasa tu...ok lah sedappp
sekarang saya gilir buka puasa kat umah & MIL
yelah rumah dekat2 kan..
kena lah gilir2..
.
.
owhhh lagi beberapa hari je lagi kan...
zakat fitrah dah bayar ke?
terawih macam mana?
saya mmg taklah...sadis betul...
sekarang dah masuk hari2 terakhir ni...jomlah kita pakat2 tingkatkan amalan2 kita...insyaAllah
mana tahukan...tahun depan tak sempat.
.
.
.
jangan lupa pada yang memerlukan jugak..
kalau mampu hulur2 kan...

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi