Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

April 19, 2013

alahai anak2

Assalamualaikum w.b.t

tengok lah anak2 saya...
balik keje hari selasa, tengok dorang dah macamni...abah dorang cakap kalau tak buat gitu, alamat takleh buat keje lah dia..so biarkan. Saya tengok rupa dorang dah macam anak2 palestin pulak...alahai:-)

masa kecik main2, dah besar nanti ibu doakan syahmi jadi arkitek pulak, insyAllah:-)
nak simpan gambar2 ni biar dorang tengok nanti kenangan mereka di kala kecil:-)
takpelah anak2; ibu doakan korang belajar lah dari apa yang korang tengok, dengar, alami & buat...belajar tentang kehidupan, selain belajar ilmu akademik dan yang paling utama ilmu agama kita. Kutiplah sebanyak mana yang mungkin, InsyaAllah selamat lah kamu dunia & akhirat..amin

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi