Doa Ibu

“Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.”
“Ya Allah, peliharakanlah anakku selama di dalam kandungan dan sembuhkanlah ia, Engkau Maha Penyembuh, tiada sembuhan melainkan penawarMu, sembuh yang tidak meninggalkan kesan buruk. Ya Allah, lahirkanlah ia dari kandungan ku dengan kelahiran yang mudah dan sejahtera (selamat). Ya Allah, jadikanlah ia sihat sempurna, cerdik berakal dan berilmu serta beramal soleh. Ya Allah elokkanlah akhlak (perangai) fasihkanlah lidahnya dan perelokkan suaranya untuk membaca hadis dan al-Quran dengan berkat Nabi Muhammad SAW.”

Amin...

Followers

Date & Time

About Me

My photo
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Lantaran adanya wanita, alam menjadi indah, lantaran adanya lelaki dunia menjadi sempurna. Lantaran adanya lelaki dan wanita terkadang sempurnalah suatu kelemahan di sebalik suatu kekuatan

Our New Life

Our New Life
14/10/2007

April 30, 2013

banyak fikir

Assalamualaikum w.b.t

Apa yang difikirkan pun tak tahu lah...
semalam habis semua gambar & video dlm gallery 'TER" delete..aduhai..
dah takder modal nak up entri.

banyak lah jugak yang leh wat modal tu..hmmm
citer anak2 la..
nak citer lain sila cari kat blog2 lain:-)

tak sabar nak mengundi:-)
PRU13 ni yang ke-2 bagi saya
saya harap pilihan saya yang terbaik

saya juga dah muak dgn segala macam cerita yang tersebar..
Allah saja yang tahu..
harap lepas ni reda la....dan insyaAllah Malaysia akan lebih baik:-)
sekarang pun dah baik..cuma nak betulkan mana yang tak betul.

rakyat patut bersyukur...kita mmg perlukan pembangkang...dengan adanya pembangkang urus tadbir negara akan lebih baik...insyaAllah
kalau takder tekanan dari pembangkang mungkin rakyat tidak dapat merasa duit BRIM..KWAMP..dan seumpamanya:-)cuba fikir sikit
dengan tekanan serba sedikit...rakyat yang kurang berkemampuan boleh merasa sama2, patutnya lebih lagi sebenarnya..tapi sikit pun okay lah kan dari takder langsung...kang negara bankrap pulak..opppssss

okay2...peace yooo semua...kita mesti pilih:-)
Selamat mengundi...yang penting setiap undi kita direkod juga tau-dalam buku amalan kita yang akan dibuka nanti di hari penghitungan:-) Mintalah pertolongan Allah mana yang terbaik.

No comments:

Abah & Ibu

Daisypath Anniversary tickers

Muhammad Syahmi